Ek stoei nog so bietjie om uit te vind hoe als op WordPress werk, so gebruik seblief bietjie geduld met my.  Dankie vir die comments.  Dit het my ‘n rukkie gevat om by hulle uit te kom om dit te kon lees, sodra ek uitgevind het hoe om daarop te reply sal ek dit doen.

 

Dis gewoonlik net picnic-errors wat die probleem is.  Picnic errors = Problem in chair not in computer.  Die ding is die person in chair het net 2 werkende breinselle en die een is in vir herstelwerk op die oomblik en die ander 1 is effe gevries.

 

Daar is nie veel meer omtrent myself wat julle nie gister kon lees nie, so vandag gaan ek die res van die familie voorstel. Aangesien dit nogal ‘n deurmekaar spulletjie is, sal ek maar die hele familytree uitlê. My ouers is geskei en albei later weer getroud.  Ons kom almal goed oor die weg so dit maak dit heelwat makliker.

 

My pa en sy vrou (Pat) bly in Hartbeespoort.  Sy het 2 seuns en 2 dogters, almal jonger as ek.  My ma se man (Oom Paul of sommer Oompie as ons van hom praat) het 3 seuns, almal ouer as ek.  Dan het ek 1 ouer eie sussie, Riehet, (selfde ouers) wat ook ouer is as ek.  Sy het 3 kiddies wat net weet hoe om hulle tannie om haar pinkie te draai.  Angelize is nou 18, Loftus 14, en dan ‘n baie laat lammetjie Abygaile wat nou 3 is.  Hulle van is rerig Versfeld, soos in die rugby veld en swaer (Riaan) het besluit sy seun sal Loftus wees, maak nou nie saak wat die familie sê nie.

 

Die Oompie se jongste seun (Ian) bly in Kanada.  Hy het 2 seuntjies wat ons ongelukkig nog nie gesien het nie en seker ook nie gou sal sien nie.  Hy was met ‘n Kanadees getroud wat ons nog net op foto’s gesien het, maar sy het besluit die trouding werk nou nie meer vir haar nie en sy’s weg met kinders, klere, karre die lot. 

Ons het glad nie kontak met die middelste seun nie.  Die oudste seun Wietz en sy vrou (Cathy) het ‘n  3 jarige seuntjie Zain.  Hy en Abygaile verskil 2 maande. 

 

Aan my pa se kant is daar tot dusver nog net 1 seuntjie, Tony-James van so 18 maande.  Daai kant van die familie sien ek maar min want nie 1 van haar kinders is nog in die huis nie en bly ver.  Ek sien net die oudste dogter (Nici) so af en toe as ek by my pa gaan kuier.  Nici ek weet jy lees wat ek hier.  Ek hoop nie dit verveel jou te erg nie.

 

Dan is daar nog 2 mense wat ‘n groot deel van my lewe uitmaak, al is hulle nie familie nie.  Maggie is ons bediende, my 2de ma en my beste vriendin.  Haar dogtertjie Virginia van 8 jaar bly ook saam met haar hier by ons.  Partykeer kan ons lekker stoei, maar meestal kom ons baie goed oor die weg.   Sy werk al 13 jaar vir ons. 

 

Virginia genees my van enige behoete om ooit kinders te hê.  Nie dat sy regtig stout is nie, maar partykeer wil ek haar nekkie omdraai  en sy dink dis groot pret want sy’s mal daaroor as ek kwaad word.    

 

Ek beter eers groet.  As ek veel langer aangaan trek ek netnou by ‘n kort-verhaal.  Geniet die dag.

 

 

 

Lewer kommentaar

