Naweek planne

‘n Vriendin kom die naweek kuier dan gaan ons bietjie scrapbooking doen.  My arme Kuifie-kind gaan nie baie van my naweek planne hou nie want hy sal in sy hok moet bly.  Hy is mal daaroor om konfettie te maak van enige vorm van papier wat hy in die hande kry en hy ondersoek al wat ‘n dingetjie is.  Miskien moet ek hom juis los, dan ontdek hy dalk vir my ‘n paar nuwe tegnieke.  Dis vir hom die lekkerste lekker om enigeiets wat hy in sy bek kan ronddra van die tafel af te gooi en hy weet baie goed hy’s stout want as dit net lyk of jy hom wil keer dan sit hy spoed in en maak seker hy gooi dit af voor jy kan keer.  Hy het nog die voordeel dat sy ma ‘n kruppelkriekkie is, so hy is baie vinniger as ek.

 

Sondag gaan ek na Scab van Egoli.  By Maandag gaan my hormone so opgeklits wees dat ek sommer ‘n midlife-crisis beleef.  Ai daai mannetjie is darem te mooi vir woorde.  Hopelik het hy ‘n mooi ‘n mooi persoonlikheid ook.  Dit wat ek oor die radio gehoor en op TV gesien het het heel oulik gelyk, maar partykeer kan dit nogal heelwat verskil van ‘the real thing’.

 

Virginia het R40 by die skool opgetel.  Sy tel nogal gereeld geld op maar dis die eerste keer dat dit so baie is.  So gelukkie sal my tog nooit tref nie.  Al wat ek optel is gewig….

Sy wil nou met alle geweld ‘n vis gaan koop.  Die kind het ‘n ding oor ‘n vis.  So jaar terug wou sy met mag en mening hamsters hê.  Ek het toe vir haar gekry en toe speel sy net vir so week daarmeee en toe is dit boring en te veel werk om die hok skoon te hou.  Ek weet nou al die vis gaan dieselfde paadjie loop of eerder swem in die geval.

 

Ek is besig met ‘n baie intressante storie boek en aangesien ek nie die naweek by lees gaan uitkom nie, gaan ek nou eers groet om bietjie te gaan lees.  Lekker naweek.

Lewer kommentaar

