Sake van die hart

Net toe ek gister dink eek gaan gou ‘n vinnige klets inwerk, kom kuier my sussie.  Ons het toe vrouens se gunsteling tydverdryf gaan beoefen en die winkels ingevaar.  My swaer sê nie verniet ons is profesional shoppers van beroep nie. 

 

Later gaan ek alleen terug Pick & Pay toe om iets te gaan omruil.  Ek was amper by die winkel uit toe ek ‘n slag hoor.  Ek het my buite weste geskrik want ek dog dis ‘n bom of roof of iets en ek was nie seker of ek moet wag of jaag nie.  Die sondebok was toe al die tyd ‘n Soda Stream gas silinder wat ontblof het.

 

Ek weet dis nou eintlik al ou nuus, maar was 7de Laan se troue nie te romanties vir woorde nie?  Net jammer sulke goed gebeur regtig net in stories.  Ek sou nogal bly gewees het as mens daai behoefte vir ‘n spesiale maatjie wat Liewe Jesus ons gegee het bietjie kon afskakel of uitsny.  Wat is ‘n Kruppelkriekkie se kanse nou eintlik, as mens realisties na die saak kyk.  Maar nou ja, ek’t lankal daarmee vrede gemaak dat my prins op sy wit perd op die Titanic was en ons weet almal wat daar gebeur het.

 

Dis ook seker maar my eie skuld want omdat ek die seer van ‘n egskeiding aan my eie lyf gevoel het, het ek ‘n netjiese muurtjie om my gebou en niemand toegelaat op te na aan my te kom nie.  Iemand kom meng toe in met my bouwerk en net toe ek weer begin vertrou eindig my hartjie weer in stukke en ek sukkel nou nog om genoeg pleisters op te plak.  Ek’s nou nog kwaad vir myself dat ek dit toegelaat het want ek het van die begin af geweet ek gaan die slegste daarvan af kom.

 

O omtrent 2 jaar terug het iemand wat saam met my op skool was baie hard probeer om die opsitkers aan die brand te kry, maar maak nie saak hoe hard ek probeer het nie, ek kon nooit meer as suiwer vriendskap vir die arme boetietjie voel nie.  Hy het later so op my senuwees gewerk ek het gedink ek gaan al my varkies kwyt wees.  Hy was vas oortuig my ma beïnvloed my teen hom, maar my ma was regtig onskuldig.

 

Kyk as daar nou een sinnetjie is wat ek haat, dan is dit: Wat sê jou Ma.  Ek weet hulle bedoel dit seker nie so nie, maar al my vriendinne wil om 1 of ander rede altyd weet of ek vir my Ma vertel het en wat sy daarvan sê.  Of as hulle my iets vertel hoor ek gereeld moet toek nie vir jou ma daarvan vertel nie… Dan is my moermetertjie sommer opslag in top gear. Dit laat my voel asof ek alewig stories by my ma aandra en asof ek nie uit my eie iets kan doen sonder Mammie se hulp nie.  Ek en my Ma het ‘n baie hegte verhouding, maarr dit het ontstaan omdat ek baie afhanklik van haar is.

 

Ek het gedink hierdie gaan ‘n kort klets wees en nou trek ek al amper by ‘n kortverhaal so ek groet eers.  Lekker naweek.

Lewer kommentaar

