Dankie Wippie en Carina wat vir my GUNSTELINGE terug gestuur het.  Dis altyd lekker om bietjie meer van die persoon agter die naam te weet.  Ek moet sê ek was eintlik heel verbaas, want ek het ‘n ruk terug dieselfde op my blog by MWEB gesit, maar geen reaksie gekry nie.

 

Ek moet môre saam met my ma-hulle na vriende se kerk se ontbyt gaan en ek’s niks lus daarvoor nie, maar nou ja…. Daarna gaan ons by vriende kuier met die oulikste kat wat ek nog gesien het.  Steve is die vryerigste kat wat ek nog gesien het.  Hy wil net heeldag gecuddle word en ek gee natuurlik glad nie om nie want ek’s mal oor hom.

Eintlik is ou Stevie ‘n baie siek kittie.  Hy het kat aids.  Dit kos my arme vriendin 100de rande elke maand vir kat se medisyne.  Ek weet nie wie gaan die hardste huil as Steve dood gaan nie.  Ek’s al te bang om te bel want ek bang sy sê Steve is nie meer met ons nie.

 

Nou ja, ek kan nie nou verder klets nie.  Moet gaan aantrek vir my weeklikse martel sessie.  Lekker naweek.

Lewer kommentaar

