Planne loop bietjie skeef

Ek kry nou eers ‘n kletskansie want my dag het glad nie uitgewerk soos ek beplan het nie.  Ek het ‘n baie bedrywige week wat voorlê, so ek sal seker eers weer Donderdag se kant by klets uitkom.  Hoop julle mis my bietjie J

 

Ek moet nou eers weer my blondheid hier ten toon stel.  Sandra waar in die wêreld is die UAE?  Ek het nie geweet katte kan ook Altzaimer kry nie.  Kyk dis nou een siekte wat ek nie eers my grootste vyand toewens nie.  Toe ek nou die dag by ‘n vriendin in die hospitaal gaan kuier was daar ‘n tannie saam met haar in die saal wat dit het.  Die arme tannie het heeltyd op die top van haar stem geskree en mense geroep.  Dit was om van mal te word.  Dit het my so ontstel dat ek sommer nie weer vir my vriendin wou gaan kuier nie.

 

Ai onse Stevie darem…. Ek wonder wanneer gaan al sy geraamtes nou eendag klaar uit die kas geval wees.  Alhoewel dit lyk my hy het sommer ‘n hele kamer vol kaste.  Ek’s natuurlik oortuig daarvan daar is nog ‘n hele paar doedies wat kan spog dat hy hulle deurgedraf het.  Nie dat dit my pla nie want hy het my nog nooit enigsins daardeur benadeel nie.  Ek voel net verskriklik jammer vir sy arme vrou.  Ek moet sê sy ‘n baie beter mens as ek.  Ek sou lankal ‘n Mev. Bobbit op hom getrek het dan is hy ten minste ontslae van die ding wat vir hom soveel moeilikheid veroorsaak.

 

Wat ek net nie heeltemal kan verstaan nie, is hoekom het die nuutste skelmpie nou eers te voorskyn gekom?  Hoekom het sy nie iets gesê toe die storie die eerste keer verskyn het nie.  En die doedies is nou glad nie so onskuldig soos hule wil voorgee nie.  Hulle was maar te gewillig so hulle is maar net so skuldig al was hulle nie getroud soos hy nie.  Verkeerd bly verkeerd, daar’s nie meer of minder verkeerd nie.

 

Hopelik is hy nou na die operasie genees van al sy belustighede…. Kan ‘n man ooit daarvan genees word?

 

Geniet die week.  Gesels weer Donderdag

Lewer kommentaar

