Kriek is siek

Ek het een of ander pes of piep of ippiekonders onderlede.  As ek nou ‘n ywerige bloubul ondersteuner was kon ek sê dis Bloubulkoors.  Met tye word ek so moeg  dat ek nie eers krag het om my hand op te tel nie en al my joints pyn en ek kry koue koors.  Die volgende oomblik kry ek weer so warm dit lyk of ek pas uit ‘n stort uitgeklim het. 

Ek het al als onder die son die skuld gegee die naweek.  My hormone (en hulle is nie eers opgecharge deur ‘n mooi stukkie vleis nie), my suiker, menopause en elke ding. Ek het darem nog nie soos Toeks van Binnelanders ‘n breingewas.

 

 

Ek het ‘n idee ek het klierkoors.  Ek het dit al voorheen gehad, maar die keer is dit erger.  Ek sal maar Oom dokter gaan sien een of ander tyd.  Dit tickle my net dat ek gewoonlik net in die aand dink my laaste uur het aangebreek.  In die dag is ek redelik fine.  Net so af en toe tref die koors en die groot moeg my, maar dit gaan gou oor. 

 

Ek het vir my die naweek Steve se Kris Kristofferson cd gekoop.  Ek moet eerlik wees dis nie regtig my soort musiek nie.  Die generation gap slaan erg deur, maar ek is seker as ek net lank genoeg oor en oor daarna luister sal ek later daarvan hou.  Ek dink die eintlik probleem is dit het nie aangename memories nie want my pa het baie daarna geluister as die grapsappies ernstig vloei en dan was huismoles nie te ver weg nie.

 

Ek is en sal altyd ‘n baie groot Steve fan bly, maar ek het die naweek die waarste beskrywing van hom in ‘n langtyd gehoor…. Hy is soos ‘n meerkat, sy stert is  altyd styf en opsoek na ‘n gat….  Ek het gedink dis classic.

 

Ek’s nou eers weer effe flou.  Lekker dag

Lewer kommentaar

