Krapperig

Vandag is ek letterlik en figuurlik krapperig.  Ek het omtrent nie ‘n oog toe gemaak van die gejeuk gister-aand.  Die gejeuk maak my mal  en die hitte dra nou nie juis by om dit beter te maak nie.  Van al die gekriewel op die bed het daar van die simpel goed stukkend gegaan en hulle brand soos vuur as ek so sweet.

 

My spiere protesteer ook al omdat ek so baie moet lê.  Ek kan ook nie te lank sit nie want daar’s ‘n triljoen blasies op my agterstrewe wat glad nie hou van die gewig wat ek op hulle laai nie.

 

Ek was al baie siek in my lewe en het al baie pyne en dinge beleef, maar hierdie waterpokkie gedoente werk nie vir my nie.  Dan is ek eerder siek met koors of iets dan kan ek ten minste slaap.  Nou voel ek nie regtig meer sleg of iets nie, maar ek kan nog steeds niks juis doen nie.

 

Hier’s foto’s waarmee julle die vlieë uit die kombuis kan hou of die kinders mee kan bang maak as hulle nie wil luister nie.

 

Baie dankie vir al die beterskap wense.  Ek waardeer dit.

 

 

Lewer kommentaar

