Odd things about me…

 ODD Things about me!
1. Do you like blue cheese?  Nee 

2. Have you ever smoked Heroin? Nee   

3. Do you own a gun? Nee    

 4. Wax or Shave your body parts?  Skeer

 5. Do you get nervous before doctor appointments ?  Hang af waarvoor ek die dokter gaan sien

 6. Real or fake nails? My eie regtige naels

 7. Favourite Christmas song?  Little drummer boy

 8. Can you do push ups with one hand?  Nee 

 9.Current ringtone?    Forgiveniss – Steve Hofmeyr

 10. What’s your favourite piece of jewellery?  Enige horlosie

 11.Most attractive feature?   Volgens my is ek als behalwe aantreklik

 12. Do you have ADD?  (Attention deficit disorder) Nee

13. What’s one trait that you hate about yourself?    Om oorgewig te wees

 14. First Name?  Marelize

 15. Drinks you regularly drink?  Coke Zero

 16. Current worry right now?   Geld

 17. Current hate right now?    Om sonder my rolstoel te wees

  18. Favourite place to be right now?    Enige shopping maal sal doen

19. How did you bring in the New Year?       HA HA HA GESLAAP..

 20. Like to go?  Verstaan nie die vraag nie, maar ek wil altyd oral gaan

 21. Name three people who will complete this :  Petro, Wippie, Pikkelik

  22. What are you wearing right now?   Geel T-shirt en navy short

23. Do you like sleeping on satin sheets?  Nee, maar wil nog eendag probeer

 24.. Can you whistle?   Ja, maar erg vals

 25. Favourite colour?      Blou

 26. Would you be a pirate?   Nee heeltemal te geweldadig

  27. What songs do you sing in the shower?   Shower nie

28. Favourite girl’s name?    weet nie

  29. Favourite boy’s name?     Weet nie

  30. What’s in your pocket right now?     Niks

31. Last thing that made you laugh?    Maggie

 32 v. Worst injury you’ve ever had?     Het by die rolstoel lift by die fliek afgeval

  33. Do you love where you live?   Jip

 34. How many TV’s do you have in your house?   1

 35. Who is your loudest friend?     My skoonsussie Cathy

36. How many pets do you have?    6 – Pug, 2 Poedels, Yorkie-malteesX, Worshond-jack russelX, Kokketiel

37. Does someone have a crush on you? So gelukkie sal my tog nie tref nie 

38. What is your favourite magazine?    Enige iets waar Steve in is, is vir daai week my favourite

  39. What is your favourite candy?    Daar’s baie, maar as ek rerig moet kies is dit seker Smarties

 40. Favorite Sports Team?     Die span met die sexyste lywe.

 41. Best bed sheets as a kid?     Dink nie ek het ‘n gunsteling gehad nie

  42. What was the first thing you thought of when you woke up?   Wens my stoel was al reg

 43.Best set of clothing in wardrobe?  Het nie so iets nie

 44. Do you play an instrument?  Nee

 45. How long does it take you to get to work?  Werk nie

 46. Plans for the weekend?      Gaan Saterdag my stoel haal en vir die familie kuier

 47. If you could eat anything in the world right this second?   Pannekoek

 48.  What is your favorite song right now:    Steve en Bok van Blerk se Pa en seun

3 responses to “Odd things about me…

  1. Ja – nee Kriekie wil net gou nog so laaste bietjie huiswerk uitdeel whahaha 😆

    Kriekie daar is nie so ding soos ‘n onaantreklike vrou nie. Elke vrou is uniek en mooi op haar eie manier!

    En daar is altyd buisies en potjies gesig verf om jou nog mooier te maak! Verf vir jou ‘n indiaan gesig op!!!

    Ek dink jy is baie aantreklik! Ek dring aan dat jy jou antwoord reg maak! 😆

    ODD Things about me!
    1. Do you like blue cheese? Ja

    2. Have you ever smoked Heroin? Nee

    3. Do you own a gun? ja

    4. Wax or Shave your body parts? wax en skeer

    5. Do you get nervous before doctor appointments ? Mmmmm ja😆

    6. Real or fake nails? My eie naels

    7. Favourite Christmas song? Little drummer boy/ Christmas shoes

    8. Can you do push ups with one hand? Nee

    9.Current ringtone? Samsung

    10. What’s your favourite piece of jewellery? Ek kan nie kies nie, ek is mal oor juwele!! Diamonds are a girls best friend whoop hoop

    11.Most attractive feature? oë

    12. Do you have ADD? (Attention deficit disorder) Nee

    13. What’s one trait that you hate about yourself? Humeur

    14. First Name? Muriel

    15. Drinks you regularly drink? Gebottelde water

    16. Current worry right now? Niks

    17. Current hate right now? Niks

    18. Favourite place to be right now? Bosveld stilte en vrede

    19. How did you bring in the New Year? Party

    20. Like to go? Paris

    21. Name three people who will complete this :

    22. What are you wearing right now? Jean and funky t shirt

    23. Do you like sleeping on satin sheets? Jaaaaa 😈

    24.. Can you whistle? Ja maar te sag

    25. Favourite colour? Blou

    26. Would you be a pirate? Ja vir die avontuur

    27. What songs do you sing in the shower? Have a little faith in me

    28. Favourite girl’s name? Heidi

    29. Favourite boy’s name? Jacques en Heinrich (my 2 seuns se name)

    30. What’s in your pocket right now? Niks ek hou nie van goed in my sakke

    31. Last thing that made you laugh? Pikkie het haar vleis verbrand! whahahaha

    32 v. Worst injury you’ve ever had? Motor ongeluk

    33. Do you love where you live? Yes it’s my happy place

    34. How many TV’s do you have in your house? huh??? 4

    35. Who is your loudest friend? Val

    36. How many pets do you have? 2 pappegaaie, maltees, en ‘n hele dam vol koi’s

    37. Does someone have a crush on you? Ja my Teddie😈

    38. What is your favourite magazine? Enige magazine het my naam op en ek koop hom, ek is verslaaf aan tydskrifte!

    39. What is your favourite candy? Lindt

    40. Favorite Sports Team? Springbokke – rugby of is hulle nou al blomme?? 😯

    41. Best bed sheets as a kid? Purple

    42. What was the first thing you thought of when you woke up? Dis my laaste dag van klip kap

    43.Best set of clothing in wardrobe? My little black number

    44. Do you play an instrument? Ja

    45. How long does it take you to get to work? 2 minutes😉

    46. Plans for the weekend? Saam vriende kuier

    47. If you could eat anything in the world right this second? Ek is nie honger nie…. tjoklits😳

    48. What is your favorite song right now: Ek luister nou Leanie May se kersalbum! Vandag gekoop! Ek luister elke dag iets anders, en het elke dag ‘n ander gunsteling!!! All depends on the mood!

  2. ODD Things about me!
    1. Do you like blue cheese? Nee

    2. Have you ever smoked Heroin? Nee

    3. Do you own a gun? Ja

    4. Wax or Shave your body parts? Wax

    5. Do you get nervous before doctor appointments ? Hang af na watter keel hy moet kyk…

    6. Real or fake nails? My eie (gebreekte) naels

    7. Favourite Christmas song? SomerKersfees

    8. Can you do push ups with one hand? HUH!!!! Not ‘n tiekie

    9.Current ringtone? Piep, piep

    10. What’s your favourite piece of jewellery? My trouring

    11.Most attractive feature? O, my streamline lyfie, natuurlik (evil)

    12. Do you have ADD? (Attention deficit disorder) Nee

    13. What’s one trait that you hate about yourself? Om te rook

    14. First Name? Pikkie

    15. Drinks you regularly drink? Water, water, water….

    16. Current worry right now? Geld!!!!

    17. Current hate right now? Niks

    18. Favourite place to be right now? Langs my man

    19. How did you bring in the New Year? Geslaap natuurlik, ek het klein kiddies

    20. Like to go? Na Israel toe gaan….

    21. Name three people who will complete this : ?????? Nee, jy het my!!!

    22. What are you wearing right now? Wit kniebroek met frikkadel sous, stopain en kaas merke op, en ‘n geel toppie met melkspatsels op….

    23. Do you like sleeping on satin sheets? Nee, of jy gly af, of die res van die beddegoed gly af…

    24.. Can you whistle? Ja, soos in wolwefluit en deuntjies fluit

    25. Favourite colour? Blou

    26. Would you be a pirate? Nee

    27. What songs do you sing in the shower? I’m singing in the rain…. :mrgreen:

    28. Favourite girl’s name? Cathrine

    29. Favourite boy’s name? John

    30. What’s in your pocket right now? Tissue, speelgoedkarretjie, haarknippie, R2.76

    31. Last thing that made you laugh? John

    32 v. Worst injury you’ve ever had? Been gebreek

    33. Do you love where you live? NEEEE!

    34. How many TV’s do you have in your house? 3

    35. Who is your loudest friend? Mariaan

    36. How many pets do you have? 2 honde, 2 budjies, een papegaai.

    37. Does someone have a crush on you? My man

    38. What is your favourite magazine? Lees nie tydskrifte nie

    39. What is your favourite candy? Jellytots

    40. Favorite Sports Team? Naaa, ek is nie groot op sport nie.

    41. Best bed sheets as a kid? Rooi kombersie

    42. What was the first thing you thought of when you woke up? Ek het alweer te min geslaap

    43.Best set of clothing in wardrobe? Huh, ek’t kinders

    44. Do you play an instrument? Ja, kitaar en orrel

    45. How long does it take you to get to work? Ek werk 24/7…

    46. Plans for the weekend? Niks

    47. If you could eat anything in the world right this second? Kaaskoek

    48. What is your favorite song right now: Houtkruis van Prophet, is nog altyd vandat dit uitgekom het.

  3. Bietjie laat, maar wil saamspeel:

    ODD Things about me!
    1. Do you like blue cheese? Nee

    2. Have you ever smoked Heroin? Nee

    3. Do you own a gun? Nee

    4. Wax or Shave your body parts? Skeer

    5. Do you get nervous before doctor appointments ? Hang af

    6. Real or fake nails? My eie naels

    7. Favourite Christmas song? Last Christmas deur Wham

    8. Can you do push ups with one hand? Hahaha – nee!! (maar ek kon – tel dit?)

    9.Current ringtone? Nokia

    10. What’s your favourite piece of jewellery? My horlosie en my sussie se kruisie hangertjie

    11.Most attractive feature? Mense sê dis my oë

    12. Do you have ADD? (Attention deficit disorder) Nee. Of wag… wat was die vraag?

    13. What’s one trait that you hate about yourself? Roker en haat dit.

    14. First Name? Mel

    15. Drinks you regularly drink? Water en koffie.

    16. Current worry right now? Die Engelse kind se gesukkel in die Afrikaanse klas.

    17. Current hate right now? Nee wat, niks.

    18. Favourite place to be right now? Net hier.

    19. How did you bring in the New Year? Die buurt se honde wat ek opgepas het probeer kalmeer Oujaarsaand, gebraai Nuwejaarsdag.

    20. Like to go? Rusland

    21. Name three people who will complete this :

    22. What are you wearing right now? Swart moulose katoentoppie met bruin bermudas

    23. Do you like sleeping on satin sheets? O nee, dis glyerig en warm (ek doen nie warm nie).

    24.. Can you whistle? Ja, selfs beter en harder as my man en seunskind.

    25. Favourite colour? Ligpers

    26. Would you be a pirate? Saam met Johnny Depp – ja definitief…

    27. What songs do you sing in the shower? Musiek uit die 80s.

    28. Favourite girl’s name? Cassidy, Layla

    29. Favourite boy’s name? Jurgens, Keegan

    30. What’s in your pocket right now? Het nie sakke nie.

    31. Last thing that made you laugh? Die Engelse kind.

    32 v. Worst injury you’ve ever had? Het amper verdrink, soos in heeltemal bewusteloos, tel dit?

    33. Do you love where you live? Ja wat.

    34. How many TV’s do you have in your house? 3

    35. Who is your loudest friend? Chantal, my vriendin van PE.

    36. How many pets do you have? 3 katte, ‘n wit Labrador, 3 skilpaaie en 4 slange.

    37. Does someone have a crush on you? Die Engelsman

    38. What is your favourite magazine? Sarie, Mad Magazine, Popular Mechanics

    39. What is your favourite candy? Ek eet nie suiker nie, dit laat my gril (regtig).

    40. Favorite Sports Team? Ryk Neethling. O – span? Ryk Neethling.

    41. Best bed sheets as a kid? ‘n Wit stelletjie met pienk en pers hartjies op.

    42. What was the first thing you thought of when you woke up? Sjoe, dis warm, wens die winter was al hier.

    43.Best set of clothing in wardrobe? Alles wat 100% katoen is.

    44. Do you play an instrument? Nee.

    45. How long does it take you to get to work? Hang af van die verkeer.

    46. Plans for the weekend? Saterdag – weet nog nie. Sondag – die manne gaan alleen gholf speel, het die huis vir myself!!

    47. If you could eat anything in the world right this second? Pizza.

    48. What is your favorite song right now: Mercy deur Duffy.

Lewer kommentaar

