Dinsdag dinge

My Disdag het “prettig” begin. 3:30 word ons wakker want dit klink of die voëls die kombuis afbreek. My eerste reaksie was dat ‘n rondloper kat ingekom en die hok afgegooi het. Toe my ma by die hok kom is dit net bloed waar jy kyk en Kuifie skree dat hoor en sien vergaan. Om een of ander rede het hy al sy regter vlerk se penvere afgebreek teen die kant van die hok. Hy het sy vlerke vreeslik gevladder in die hok en toe bly al die penvere in die slag. Die eerste keer wat sy vlerke gesny is het Oompie per ongeluk ‘n penveer raak gesny en as hy val of iets is die arme regter vlerk altyd in die slag.

Ek was amper mal van bekommernis oor my voëltjie-kind want daar’s geen manier wat ek self uit die bed kan kom om te kan gaan kyk wat aangaan nie en my arme ma het al haar dae om die voël te kalmeer. Hy het haar hande verskriklik gebyt want hy moes baie pyn gehad het. Ek wou hom sommer laat doodmaak want ek kon dit nie verduur dat hy so moet skree van pyn nie. Ons het gelukkig sulke magic medisyne by die vee-arts gekry wat dadelik die bloed stop en die pyn verdoof. Nadat my ma daarvan op die seer vlerkie gespuit het was hy weer rustig.

Ek is nie eers gister scrapbooking klas toe nie want ek het my baby heel-oggend opgepas. Maar hy was min gepla met sy ma wat haar doodstres oor hom. So by 12 uur was Kuifkop weer vol lekker stout en vol streke en was ek tevrede my baby sal dit oorleef. Ek het toe maar klas toe gegaan.

Dit lyk nog steeds baie erg want hy hou mos niks van bad nie so hy’s vol droë bloed. Ek weet nie hoeveel lewens ‘n koeketiel het nie, maar Kuifie het in minder as ‘n jaar meer deurgemaak as die meeste voëls en elke keer oorleef hy. Sy beskerm-engeltjies werk permanent oortyd.

Arme Baby Heuy lyk of hy ook in die slag was. Hy wou seker maar gaan ondersoek instel hoekom sy maatjie so te kere gaan want sy kop is vol bloed spatsels, maar nêrens is iets stukkend nie. Die 2 is nogal erg oor mekaar. Dit is so cute as die twee mekaar ‘groom.’ Ek was tot dusver nog net nie vinnig genoeg om hulle vryery af te neem nie, maar sal dit hopelik een of ander tyd met julle kan deel.

Hier is ‘n lekker donderstormpie aan die broei, so ek beter eers groet.
dscf1134

One response to “Dinsdag dinge

  1. Ag siestogie, hy het seker maar vir iets geskrik dat hy so tekere gegaan het! Is hy darem nou oraait?

Lewer kommentaar

