Weerverslag gebring deur Kriekie

dalmations
Ek is op die punt om voël moord te pleeg….. Hulle het sopas my inskrywing waaraan ek 2 ure getik het uitgevee toe hulle op die keybord spring. Kan jy dit flippen oorvertel…..?

Kom ons begin nou maar weer van voor af. Hierdie weer wat Petoorsdorp ingevaar het, is beslis nie kruppelkriek-vriendelik nie. Ek is vol skete en pyne, maar dis nog nie die ergste nie. Ek moet heeldag in die huis bly en dis bietjie erg vir my. Ek kon nie eers hierdie week gaan spoeg en plak nie en dit was vir my baie erg want dis my weeklikse hoogte punt.

Ons het seker niks om oor te kla teenoor die oorsese koue nie, maar dis die hoofrede waarom Suid-Afrika met my opgeskeep sal sit tot ek die dag omval. Daar’s nie ‘n manier dat ek die oorsese winters met hul minus temprature sal oorleef nie.

My voet is so seer van die koue dit voel of ek dit net gister gebreek het en eintlik is dit vandag presies 6 weke terug. Ek wag nog so 10 dae dan sal ek operasie gips-afhaal aanpak. Aan die een kant kan ek nie wag om van die goed ontslae te raak nie, maar aan die ander kant beskerm die gips my voet baie, maar as die gips af is, is dit ‘n ander storie. As mens iewers ‘n seerplek het kom dit mos altyd in die pad.

Ek het die naweek Marley a dog like no other gelees waarop die fliek Marley & Me gebasseer is. Ek wou vreeslik graag nog die fliek gaan sien maar ek dink ek het so bietjie van plan verander. Ek het so getjank dat ek nie meer kon sien waar om te lees nie en ek moes my ma wakker maak om vir my tissues te bring want ek het my kussing papnat gehuil. Ek glo nie ek sal dit maak as ek die fliek moet gaan kyk nie want almal wat dit al gesien het vertel net hoe’t hulle gehuil.

Ek weet nie of dit iets met ouderdom uit te waai het nie, maar ek het nooit gehuil in storieboeke of flieks nie. Ek het altyd lekker gelag vir almal wat so huil want dis mos net ‘n storie. Deesdae huil ek lekker saam. Die enigste probleem is ek kan nie in styl huil nie. Ek sit gewoonlik ‘n geblêr op wat die dooies kan opwek en dis nogal problematies in die openbaar.

‘n Vriendin kom die naweek kuier tot Dinsdag. Dit is al die afgelope 15jaar ‘n vaste tradisie dat sy met my verjaardag by my kuier. Ons sien mekaar eintlik net op mekaar se verjaardae en dis toevallig 15dae uitmekaar altwee in Junie.

Ek weet ek moet dankbaar wees vir vriende en familie, maar ek wens ek kan 1 jaar verjaar sonder om die vriende en familie te moet nooi want daar is alewig een of ander issue. As daai een kom kom di een nie ens. Dit werk sommer op my spiere want dit maak dit vir my moeilik. Die vriende het ek darem uitgesorteer en sommer al laas Saterdag begin koek eet.

Die familie is nog ‘n probleem, maar nou ja of ek nou wil of nie, ek moet maar almal nooi anders sal ek nooit die einde daarvan hoor nie. Met my sussie se verjaardag is daar so baie skimpe gegooi dat ‘n sekere gesin in die familie op die C lys van die familie is en nooit genooi word nie. Intussen was nog niemand op daai stadium genooi nie en het ons maar net oor ‘n moontlike partytjie gesels,

As ek kon was daar ‘n paar mense wat ek sommer op die Z-Z lys in die familie sou wou sit. En eintlik in vergelyking met ander families kom ons almal heelgoed oor die weg, maar om een of ander rede kan ouboet en sy vrou my goed opref en hulle doen nie regtig eers iets om dit reg te kry nie.

Bly warm tot ek weer ‘n kletskansie kry.

3 responses to “Weerverslag gebring deur Kriekie

  1. Ek het ook die boek gelees, toe dit uitgekom het. En besluit om eerder nie die fliek te sien nie, eenkeer se huil is genoeg!

    Wanneer presies verjaar jy?

  2. Hi, ek sal ook die boek wil lees, waar is hy te krye? En ja wil ook weet presies wanneer verjaar jy?

  3. kruppelkriekkie

    Maandag 15 Junie is D-day of eerder B-day in die geval

Lewer kommentaar

