Kriekkie beleef Chinatown

china

Ek was verlede week China town toe saam met ‘n vriendin. Ek het vreeslik uitgesien na die uitstappie want ek het al so baie van die plek gehoor maar nog nooit die geleentheid gehad om te gaan nie.

Ek was so opgewonde dat ek die vorige nag nie ‘n oog toegemaak het nie. Ek het net al die scrapbook goed ‘gesien’ wat ek gaan koop.

Doodmoeg vaar ons die plek binne. Ek is sommer op die plek erg teleurgesteld want die winkeltjies is so vol en klein dat ‘n rolstoel glad nie daar kan in nie. Om te vra waarvoor jy soek werk ook nie want hulle verstaan nie juis engels nie en ek verstaan nie tjieng-tjong nie.

Een ding wat darem opgemaak het, is dat die goed daar regtig spotgoedkoop is. Ek het bv. ‘n Verimark produk wat vir R200 verkoop word in die winkels daar vir R35 gekoop. En dit werk presies dieselfde as die R200 een.

Al wat ek kon kry was die dubblesided tape wat ek gebruik om te spoeg en plak. Normaalwag betaal jy so R8 daarvoor in die winkels en ek het dit gekry vir R2-50 ‘n rolletjie.

Daar was ‘n paar skoene wat ek wou hê vir R130, maar hulle het nie my nommer gehad nie. By die vlooimark naby ons verkoop hulle dieselfde skoene vir R250. Dis eintlik scary om te dink hoeveel wins die winkels by sit.

Op die ou end was ek eintlik baie bly ek kon nie regtig shop nie want ek het nie regtig geld gehad nie. Ek het die geld waarmee ek my Avon rekening moes betaal saam gevat. Ek kon toe darem my Avon gaan betaal sonder om te worry oor waar ek die geld sou kry.

Daar is nou nog heelwat sulke plekke waarheen ons ook wil gaan. Die tannie waar ek elke week gaan spoeg en plak het gesê sy sal saam gaan en vir my al die plekke gaan wys waar sy aankope vir die winkel doen. Haar man het nogal vir my gesê die een plek is beter as die ander, maar toe ens daar is kon ek om die dood nie onthou waarheen het hy gesê ons moet gaan nie. Duidelik was ons toe by die verkeerde een waar ons nie moes wees nie.

Ons middag-ete was ook nogal intressant. daar is net Chinese kos en weereens was komminikasie ‘n effense probleem. Op die ou end was dit toe nou heel lekker al was dit bietjie volksvreemd soos Oubaas sal sê.

Kyk ek nie snaaks nie, maar ek sal nooit weer kla oor Pretoria se koue nie. Ek het amper verkluim daar in Johannesburg. Ek wil beslis weer gaan om die ander plekke te ondersoek, maar dit sal defnitief in die mid-somer wees. As hier enige Johannesburgers hier kom kuier….. Inige simpatie van my kant af. Nee wag, ek kry sommer weer van voor af koud net om daar-aan te dink.

Fluit-fluit my storie is vir eers uit.

3 responses to “Kriekkie beleef Chinatown

  1. Ek wil so graag ook China Town toe gaan, manlief belowe nou al hoe lank, maar ons kom net nie daarby uit nie. Ek sal defnitief moet plan maak en gou ook.

  2. Ek gaan volgende keer saam hoor!!!!!!!!!!!!!

  3. HAAI JULLE, EK HET OOK GEHOOR VAN CHINA TOWN! WEET JULLE HOE KOM ‘N MENS DAAR UIT?

Lewer kommentaar

