Kriekkie kuier (alweer) by ongevalle

Verlede week was nie my week nie. Dinsdag nag word ek wakker met ‘n verkoue wat vir niks skrik nie. Ek’s nou vas oortuig mens se briens bestaan 90% uit water. Anders weet ek nie waar al daai water vandaan kom nie. Ek het ten minste ‘n kilometer se tissues deurgewerk en dit het gevoel of ‘n trein ‘n paar keer oor my is.

Ek was nog altyd mal oor ‘n neubeliser en dit was volgens my die beste R400 wat ek nog ooit spandeer het. Voorheen was ek gewoonlik dodelik siek van ‘n normale ou verkouetjie en al wat daarvoor gehelp het was ‘n kursus antibotika. Ek het basies op ‘n weeklikse basis vir my dokter gaan kuier.

‘n Paar sinutabs later en ‘n sessie met die neubiliser is die verkoue Donderdag weg en ek’s weer perdfris en reg vir aksie. Min het ek toe geweet watse aksie wag vir my.

Donderdag-middag kry ek ‘n baie benoude roep van Moeder-natuur. Ek haal my trappe af en storm opspoed die huis uit om Maggie te gaan roep. Die volgende oomblik beland my broekspyp in my voorwiel en ruk my voet onder die stoel in. Ek kon nie dadelik stop nie omdat ek so vinnig gery het so toe uiteindelik tot stilstand kom het my arme voet al redelik verongeluk.

Ek was oortuig die keer is my enkel mors af. Ek het sommer hierdie keer opgemaak vir die vorige keer dat ek nie gehuil het nie. Ek het so ‘n kabaal opgeskop dat arme Oompie gedink het ek word aangerand en tot die buurvrou wat nooit ‘n woord met ons praat nie, het kom hoor of als oraait is.

Kyk as die dokters by ongevalle nou soos die van Binnelanders gelyk het, so ek dalk kon verstaan dat ek deesdae so baie van die plek hou. Weereens moes die arme doedies by x-strale allerhande tricks uithaal om my fototjies geneem te kry want daar’s geen manier waarop ek op hulle bed kan kom nie. Ek moet sê hulle het my darem nie die keer so erg seer gemaak soos laas nie.

Dankie tog alles is darem nog heel, maar my enkel is erg verstuit en VREK seer. Hierdie keer was dit vir my seerder as toe my voet gebreek was want die gips help darem baie vir die ergste pyn. Die keer was hy net in ‘n verband.

Vrydag het ek omtrent heeldag geslaap want ek het die dokter verkeerd verstaan. Hy het gesê ek moet my dosis pyn pille wat ek elke dag drink verdubbel. Ek gaan overdose myself so effe en drink 2 in die oggend en 2 in die middag in plaas van 1 in die 2 keer per dag. Normaalweg drink ek 1 per dag.

Vrydag-aand het my sus vir my ‘n ankle guard gebring en ek het ‘n ou spalkie in my kas ondek. Na die enkel vasgestrêp is het dit sommer stukke beter gegaan.

Dit is net vir my erg frustreerend dat ek nou weer nie op die voet kan trap of enige oefening kan doen nie. Ek het net Woensdag gesê my port-a-potty en al die goed kan nou weer gebêre word en ek was nou net weer lekker op dreef met my oefeninge. Donderdag is ons maar weer back 2 square 1.

Ek begin dit sterk oorweeg om te belê in ‘n paar yster skoene met bullbars reg rondom.

Glo dit of nie, maar ek het ‘n hele 3 dae aan hierdie kletssessie getik. (Vertel volgende keer hoekom) so ek gaan nou maar eers groet anders is die week verby voor ek ‘n geselsie inkry.

DSCF0121

2 responses to “Kriekkie kuier (alweer) by ongevalle

  1. Eina, Kriek… dit lyk so seer!

    Ek hoop jy geniet die langnaweek.

  2. Ai Kriekie dis eina!!! Sterkte vir jou!

Lewer kommentaar

