Kriekkie babysit die cuteste worsie hond

Noudat ek nie meer my hele klerekas hoef aan te trek om bietjie hitte in my lyf te kry nie, sien ek sommer weer kans vir die lewe. As ek geloop het, het ek gesê daar’s ‘n ekstra huppel in my stap, maar dit kan nou nie werk in my geval nie. Sê maar daar’s ‘n ekstra spin in my wieletjies.

Verlede week het ek babysitting gedoen vir my sussie. Hulle was Kaap toe vir ‘n paar dae en die baba worsie hond moes by haar Tannie bly.

Dit was omtrent ‘n fulltime job want met die swembad hier mos ek haar letterlik heeldag oppas.
Ons honde wou net mooi niks van die nuwe familielid weet nie. Die enigste 1 wat haar verdra het was ou Elvis. Hy is ‘n regte gentleman. Die ander spul het hulle soos regte oujongnooiens gedra. Diefie, wat die bederfsel, in die huis is, het sommer hasepad gekies as sy vir Daisy sien. Sy wou nie eers in dieselfde vertrek as baba Daisy slaap nie.

Ek het myself gate uit geniet want Daisy is tot in die afgrond bederf en wil heeldag skoot sit en gecuddle word. Dis net hier by 4 uur in die oggend dat ek haar nekkie wou omdraai want dan wou sy jol en ek wil slaap. Maar as sy haar so styf teen
my opkrul en in my baadjie aan die slaap raak, vergewe ek haar sommer al die stoutgheid.

Ek het dit oorweeg om vir haar skuur papier te gee om aan te kou. Ek dink nie daar’s iets skerper as klein-hondjie-tandjies nie. My arme hande lyk omtrent asof hulle ‘n oorlog zone was.

My arme voëlies is ok bly die babie is weg want die arme goedjies moes heeldag in hul hok sit want Daisy wou met hulle speel.

Baba Daisy het natuurlik kniediep in my hart kom nesskop nou verlang ek my dood na die gedoentetjie. Hopelik sien ek haar oor die naweek.
Kan nie wag nie.

DSCF0085

One response to “Kriekkie babysit die cuteste worsie hond

  1. Ag moeder…. kyk daai gevreetjie. Opvreetbaar pragtig!!!!

Lewer kommentaar

